Recenze Euronova

Hodnocení: 1/10

Euronova je součástí Skupiny Bonprix, která patří pod Skupinu Otto, světovou špičku v oblasti zásilkového prodeje, a na italském trhu působí stabilně už přes 40 let. Díky důrazu, který klademe na neustálou obnovu naší nabídky a sledování aktuálního dění a trendů na trhu, jsme schopni dlouhodobě naplňovat přání našich zákazníků. Naše zkušenosti a záštita velké společnosti nám dovolují udržovat skvělý poměr mezi kvalitou a cenou, a tak je naše nabídka vždy nepřekonatelná.
www.euronova-shop.cz




Recenze obchodu Euronova

Celkem přidány 3 recenze.

Celkové hodnocení: 1/10

Dana

Dana

Hodnocení: 1/10 1/10

Nakoupila a jsem zklamaná. V podmínkách mají, že do 14 dní můžete zásilku vrátit a oni vrátí peníze. Ale....

Do měsíce od zpětného obdržení balíku se teprve ozvali, do dalších 14 dní mi má přijít složenka a já musím na poštu vyzvednout peníze. Taková vymoženost jako platba převodem u nich není možná. Jsou weby, kde to jde rychle, na některých dokonce při vrácení zboží zaplatí za vás poštovné. Tady ne, jen se odvolávají na obchodní podmínky, kde ale mají uvedeno, že peníze vracejí obvykle do 1-2 týdnů od obdržení zásilky zpět.

Přidáno 19. 4. 2017 000 13:39

Vinkler

Vinkler

Hodnocení: 1/10 1/10

žádné

dodací lhůta více než jeden měsíc

špatná komunikace

nejsou schopni se zákazníkovi ani omluvit

Komentář: Zboží jsme objednali 14. 12. 2016, počátkem ledna urgovali a žádali o termín doručení, dnes po písemné urgenci přišla odpověď že možná zboží obdržíme do osmi pracovních dnů. Tedy více než po měsíci. Samozřejmě bez omluvy. Nejhorší E-shop s příponou "CZ".

Přidáno 12. 1. 2017 000 19:09

Kristýna Snopková

Kristýna Snopková

Hodnocení: 2/10 2/10

- cena

- občasné slevové akce

- nepřišlo potvrzení o doručení objednávky

- nepřehlednost e-shopu

- arogantní jednání zaměstnankyně na infolince

- neochota

- špatná domluva

Komentář: Objednávka byla odeslána 20.2.2016 přes e-shop, potvrzení o přijetí nepřišlo. Takže 23.2.2016 jsem zavolala na infolinku obchodu. Zaměstnankyně byla arogantní, nepříjemná a neměla snahu cokoliv řešit. Ve finále mi oznámila, že tam žádnou objednávku nemá. Tím náš rozhovor skončil. K mému překvapení 29.2.2016 mi byla doručena sms od České pošty, že zásilka byla převzata k expedici 24.2.2016 a doručena bude 1.3.2016, tak se i stalo. Proto se ptám, kde se stala chyba?! Nebo už neplatí staré dobré: ,,Náš zákazník, náš pán?" Každá společnost má svůj etický kodex nebo ne?

Přidáno 1. 3. 2016 000 15:47

Přidat recenzi

Nakupovali jste v obchodu Euronova? Napište recenzi a podělte se o Vaše zkušenosti s ostatními.


TOPlist