Recenze Euronova

Hodnocení: 2/10

Euronova je součástí Skupiny Bonprix, která patří pod Skupinu Otto, světovou špičku v oblasti zásilkového prodeje, a na italském trhu působí stabilně už přes 40 let. Díky důrazu, který klademe na neustálou obnovu naší nabídky a sledování aktuálního dění a trendů na trhu, jsme schopni dlouhodobě naplňovat přání našich zákazníků. Naše zkušenosti a záštita velké společnosti nám dovolují udržovat skvělý poměr mezi kvalitou a cenou, a tak je naše nabídka vždy nepřekonatelná.
www.euronova-shop.cz




Recenze obchodu Euronova

Celkem přidáno 9 recenzí.

Celkové hodnocení: 2/10

Jarmila Novotná

Jarmila Novotná

Hodnocení: 2/10 2/10

poštovné zdarma?????

Objednala jsem s dopravou zdarma, kde při cestě k pokladně automaticky doprava zdarma naskočila s balíkem do ruky a již nebylo nic na výběr, ani jiná platba, než dobirka, také zdarma?? A co se stalo? Euronova nedala ani vědět, že odesílá a najednou najdu oznámení od pošty ve schránce, že mám uložený balík za 807.- Kč u nich? Jsem invalidní, na vozíku, nikdy bych neobjednala, kdybych pro balik musela osobně? Volala jsem na poštu, kde mě asi 3× přepojovali, až to vzala mladá slečna a udivila se, proč to tedy je balík na poštu, když zadáno bylo do ruky? Řekla, že mi zdarma doručí balík při běžné pochůzce druhý den. V poledne zazvonil pán s balíkem a místo 807.- si naúčtoval 837.-.Ptala jsem se proč, že to měl být balík do ruky a klidně mě vhodili oznámení, že je na poště?? A doručení mělo být zdarma? Pán řekl jestli mu nedám obnos, který má doložený na dodáku, tak balík zase doveze?? Musela jsem dát 30 Kč, jinak bych nic nedostala? Jak to Euronova mohla tak zpackat a poslat na poštu, místo mně na adresu?? Když jsem k nim volala, operátorka neuznala chybu a řekla, že jsem si balík na poštu musela vybrat já_( invalidní na vozíku a výběr tam nebyl cestou do pokladny),a že s tím nesu další následky a oni udělali vše dobře. Odhlásila jsem se od nich a již nikdy nenakoupím. Takhle si některé e-shopy váží zákazníků a vymýšlí si, jen aby oni byli z obliga? Fuj, že vám není hanba!

Přidáno 21. 1. 2021 000 14:15

Pavla Kratochvílová

Pavla Kratochvílová

Hodnocení: 2/10 2/10

objednání bez problému

nesrovnalosti při rušení objednávky

Komentář: Objednávka potvrzena, s tím že zboží není na skladě, po doplnění zboží budou posílat. Z důvodu omylu na mojí straně objednávku vzápětí ruším. Následuje email ze strany euronovy, že objednávku nelze zrušit, objednávka je vyřízena. Žádná zpráva od doručovatele, že je zboží na cestě. Po 5ti dnech telefonuji, jak je toto možné. Najednou zaměstnanec kontaktuje sklad, objednávku ruší, protože žádný balík neodešel. NECHÁPU. Dobře, byly svátky, ale pokud komunikují elektronicky, tak to jistě funguje i mezi skladem a e-shopem. Během našeho telefonátu objednávku zrušila během několika vteřin.

Přidáno 28. 12. 2020 000 14:25

Belinda

Belinda

Hodnocení: 4/10 4/10

Dobrá nabídka zboží

Dnes mi došlo zboží, objednala jsem si dva potahy na židle, Každý potah je ale jiný rozměr, na jedné židli nesedí. Komunikace přes telefon nefunguje.

Komentář: Telefon nikdo nebere, sliby že zavolají zpátky jsou jen sliby. Nevím, co mám dělat, když je jen část nákupu v nepořádku. Uvítala bych vstřícnost, zatím se snažím komunikovat..

Přidáno 6. 10. 2020 000 16:31

Petra Hammerlová

Petra Hammerlová

Hodnocení: 2/10 2/10

Hezké zboží.

Špatná komunikace po telefonu a neodečtena sleva.

Komentář: Nebyla mi odečtena sleva na kterou jsem měla nárok.Po tel hovoru na mě byla paní ještě velice nepříjemná a řekla mi že si to nemusím brát a jestli je to už všechno.

Přidáno 20. 12. 2019 000 08:25

Zuzana Štěpánová

Zuzana Štěpánová

Hodnocení: 6/10 6/10

poměrně zajímavé zboží za slušnou cenu, proti jejich nabídce nic nemám

Do balíku k objednávce mi přibalili tzv, Výherní los od České mincovní společnosti.

Po setření 3 polí jsem samozřejmě vyhrála nejvyšší možnou výhru. když jsem se na internetu podívala co je to za společnost vyskočily na mě červené hlášky o nekalém jednání této společnosti. V případě, že bych svou tzv.výhru využila, tak bych si to podle zpráv z netu asi pěkně polepila. Takže POZOR!!

Komentář: Odepsala jsem společnosti Euronova, že o podobné "dárky" nestojím a beru to jako podraz. Aby si okamžitě vymazali můj kontakt z databáze. Nejsem lína, abych raději upozornila další zákazníky, aby se nenapálili.

Přidáno 12. 4. 2019 000 14:39

vera fligrova

vera fligrova

Hodnocení: 1/10 1/10

Zadne

Nemozna komunikace s obchodem telefonat se plati a na email odpovida asi jen automat.

Komentář: Dlouhe cekaci lhuty.muzete sledovat balik ale zapomeli poslat cislo baliku!;!!!!!

Přidáno 24. 10. 2018 000 15:05

Dana

Dana

Hodnocení: 1/10 1/10

Nakoupila a jsem zklamaná. V podmínkách mají, že do 14 dní můžete zásilku vrátit a oni vrátí peníze. Ale....

Do měsíce od zpětného obdržení balíku se teprve ozvali, do dalších 14 dní mi má přijít složenka a já musím na poštu vyzvednout peníze. Taková vymoženost jako platba převodem u nich není možná. Jsou weby, kde to jde rychle, na některých dokonce při vrácení zboží zaplatí za vás poštovné. Tady ne, jen se odvolávají na obchodní podmínky, kde ale mají uvedeno, že peníze vracejí obvykle do 1-2 týdnů od obdržení zásilky zpět.

Přidáno 19. 4. 2017 000 13:39

Vinkler

Vinkler

Hodnocení: 1/10 1/10

žádné

dodací lhůta více než jeden měsíc

špatná komunikace

nejsou schopni se zákazníkovi ani omluvit

Komentář: Zboží jsme objednali 14. 12. 2016, počátkem ledna urgovali a žádali o termín doručení, dnes po písemné urgenci přišla odpověď že možná zboží obdržíme do osmi pracovních dnů. Tedy více než po měsíci. Samozřejmě bez omluvy. Nejhorší E-shop s příponou "CZ".

Přidáno 12. 1. 2017 000 19:09

Kristýna Snopková

Kristýna Snopková

Hodnocení: 2/10 2/10

- cena

- občasné slevové akce

- nepřišlo potvrzení o doručení objednávky

- nepřehlednost e-shopu

- arogantní jednání zaměstnankyně na infolince

- neochota

- špatná domluva

Komentář: Objednávka byla odeslána 20.2.2016 přes e-shop, potvrzení o přijetí nepřišlo. Takže 23.2.2016 jsem zavolala na infolinku obchodu. Zaměstnankyně byla arogantní, nepříjemná a neměla snahu cokoliv řešit. Ve finále mi oznámila, že tam žádnou objednávku nemá. Tím náš rozhovor skončil. K mému překvapení 29.2.2016 mi byla doručena sms od České pošty, že zásilka byla převzata k expedici 24.2.2016 a doručena bude 1.3.2016, tak se i stalo. Proto se ptám, kde se stala chyba?! Nebo už neplatí staré dobré: ,,Náš zákazník, náš pán?" Každá společnost má svůj etický kodex nebo ne?

Přidáno 1. 3. 2016 000 15:47

Přidat recenzi

Nakupovali jste v obchodu Euronova? Napište recenzi a podělte se o Vaše zkušenosti s ostatními.